TRANSPORT GRATUIT EN COMANDES SUPERIORS A 50€.
TRANSPORT GRATUIT EN COMANDES SUPERIORS A 50€.
Cistella 0

Condicions d’us

Garantia i devolució

Quan rebis la comanda és molt important que repassis si t’arriba en bones condicions, en cas contrari, cal que ho facis constar a l’albarà de lliurament

Què faig si un o més productes estan malmesos?

Si un o més productes t’han arribat malmesos a causa del transport cal que ens ho comuniquis tan aviat com puguis, abans de 24h si pot ser. D’aquesta manera et podrem canviar els productes o bé reemborsar-te la quantitat pagada al compte de la teva targeta de crèdit o bé al compte bancari des del qual hagis realitzat la transferència segons la opció de pagament que haguessis utilitzat en el moment de la compra. En aquest cas labotigadelsembotits.cat assumirà les despeses de transport que es puguin originar.

Per realitzar un reclamació cal que contactis amb nosaltres enviant-nos un email a info@labotigadelsembotits.cat en un termini màxim de 2 dies laborables des de la recepció de la comanda. (Al tractar-se de productes peribles és molt important que ens avisis el més aviat possible).

Cal que ens indiquis de forma clara el problema que has tingut o bé el motiu de la devolució. També cal que adjuntis una fotografia del producte/productes malmesos.

Molt important: No admetrem cap canvi ni cap devolució sense que abans no hàgim rebut la corresponent reclamació via email a info@labotigadelsembotits.cat.

 

Què faig si el contingut és incorrecte?

Si detectes que el contingut del que has rebut és incorrecte i no es correspon, ja sigui en part o bé en la seva totalitat, al que vas demanar cal que ens ho facis saber abans de 2 dies laborables.

Et farem arribar els productes correctes o bé et reemborsarem la quantitat corresponent al compte de la teva targeta de crèdit o bé al compte bancari des del qual hagis realitzat la transferència segons la opció de pagament que haguessis utilitzat en el moment de la compra.

Per realitzar un reclamació cal que contactis amb nosaltres enviant-nos un email a info@labotigadelsembotits.cat en un termini màxim de 2 dies laborables des de la recepció de la comanda. (Al tractar-se de productes peribles és molt important que ens avisis el més aviat possible).

Cal que ens indiquis de forma clara el problema que has tingut o bé el motiu de la devolució. També cal que adjuntis una fotografia del producte/productes.

Molt important: No admetrem cap canvi ni cap devolució sense que abans no hàgim rebut la corresponent reclamació via email a info@labotigadelsembotits.cat.

 

Si no estic satisfet amb els productes, els puc tornar?

Si, pots tornar el producte si no en quedes satisfet sempre que ens els facis arribar abans de 2 dies laborables des de la recepció de la comanda. En aquest cas quan rebem els productes tornats mirarem que estiguin en perfectes condicions i en el seu embalatge original. Un cop comprovat que està tot bé procedirem a reemborsar-te la quantitat corresponent al compte de la teva targeta de crèdit o bé al compte bancari des del qual hagis realitzat la transferència segons la opció de pagament que haguessis utilitzat en el moment de la compra. En aquest cas les despeses de transport que se’n derivin aniran a càrrec teu.

 

Es pot cancel·lar una comanda?

Sí. Una comanda es pot cancel·lar si encara no ha sortit del nostre magatzem. En aquest cas et tornarem tot el seu import.
 
Si ja ha estat despatxada, ens hauràs de retornar la teva comanda un cop t’arribi. En aquest cas quan rebem els productes mirarem que estiguin en perfectes condicions i en el seu embalatge original. Un cop comprovat que està tot bé procedirem a reemborsar-te la quantitat corresponent al compte de la teva targeta de crèdit o bé al compte bancari des del qual hagis realitzat la transferència segons la opció de pagament que haguessis utilitzat en el moment de la compra. En aquest cas les despeses de transport que se’n derivin aniran a càrrec teu.

 

Formes de pagament (Transferència i pagament amb targeta de credit/debit)

Posem a la teva disposició dues formes de pagament per tal que triïs la que et resulti més còmode.

Pagament amb targeta de crèdit o dèbit (Visa, Mastercard) o bé pagament mitjançant transferència bancària a nom de La botiga dels embotits al número de compte indicat. El número de compte te’l donarem en el moment que triïs l’opció de pagament via transferència.

Utilitzem la plataforma de pagament per a comerços electrònics de BBVA. Per a més informació sobre seguretat en el pagaments pots consultar l’apartat de preguntes freqüents.

 

Enviament i terminis de lliurament

El cost del transport va en funció del pes i del destí de la comanda.

El termini de lliurament de les comandes és de 2 a 3 dies laborables. En principi el dia després de realitzar la comanda es prepara i s’envia a través de missatgeria urgent en 24-48h (segons la destinació final).

L’horari de lliurament de les comandes és de dilluns a divendres de 08.00h a 19.00h.

No servim comandes a Apartats de Correus.

 

Dades dels clients

Comprovació de dades personals
Labotigadelsembotits.cat es reserva el dret de contactar als seus clients i/o efectuar determinades comprovacions quan ho consideri oportú, per tal de garantir l’autenticitat de les dades personals facilitades.